سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
نوجوانان «به سوی قلمرو شاه یوناس» می‌روند

جلد دوم مجموعه «گورشاه» با عنوان «به سوی قلمرو شاه یوناس» به قلم سیامک گلشیری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «به سوی قلمرو شاه یوناس» عنوان جلد دوم مجموعه «گورشاه» است که به تازگی در 256صفحه از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارت افق منتشر شده است.

در این جلد، شخصیت‌های اصلی داستان که یکی از آن‌ها نویسنده است با هم همراه می‌شوند و به جهانی می‌روند که در جلد نخست یعنی «دختران گمشده» درباره آن صحبت شده بود و در این جهان اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد.
 
 

جلد دوم «گور شاه» قرار بود اواخر سال گذشته منتشر شود.
 
 «دختران گمشده» عنوان نخستین جلد این مجموعه است که برنده سنجاقک طلایی بهترین رمان نوجوان سال 98  جایزه نوفه (گمانه‌زن) شد.
 
 
 
در مجموعه «گورشاه» نويسنده مجموعه رمان «خون‌آشام» كه سال‌ها است از ماجراهای عجيب و ترسناك فاصله گرفته و ديگر ردی از خون آشام‌ها در زندگی‌اش نيست، با تماس تلفنی از پسری نوجوان به نام نيما كه به تازگی خواهرش را در زيرزمين خانه‌شان گم كرده، بار ديگر به جهانی كشيده می‌شود كه وحشتناك و دلهره‌آور است.

به گفته  سیامک گلشیری، نویسنده این مجموعه، جلد سوم  «گورشاه» به ناشر تحویل داده شده است، همچنین نوشتن 150 صفحه از جلد چهارم آن نیز به اتمام رسیده است.
 
سیامک گلشیری، متولد مردادماه ۱۳۴۷ است. نخستین داستان‌های کوتاه این نویسنده در مجله‌های مختلف چاپ شد تا این‌که در سال ۱۳۷۷، نخستین کتاب او با عنوان «از عشق و مرگ» منتشر شد. از او تاکنون بیش از 20 رمان و چند مجموعه داستان منتشر شده است. آثار گلشیری جوایزی را نیز از آن او کرده و بارها نامزد جوایز مختلف ادبی شده‌اند. رمان «جنگل ابر» از مجموعه‌ رمان‌های پنج‌گانه‌ خون‌آشام گلشیری در فهرست کلاغ سفید کتابخانه‌ بین‌المللی نسل جوان مونیخ (2014) جای گرفته است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها