پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
رویکرد برنامه‌های فرهنگی در راستای مقابله با کرونا باشد

در یکصدو نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکرد برنامه‌های فرهنگی را در راستای مقابله با کرونا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، سید‌موسی حسینی‌کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم‌‌ در یکصدو نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به شرایط جدید کشور و شیوع این بیماری تغییر رویکردی در برنامه‌ریزی‌ها را مطرح کرد و گفت: برگزاری منبر مجازی، نشریه‌ها و ویژه‌ها برای فضای مجازی، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، تولید و انتشار آثار هنری برگزاری دوره‌های آموزشی، علمی و فرهنگی به‌صورت ویدئوکنفرانس را جزو برنامه‌های پیشنهادی این اداره است.
 
وی اضافه کرد: باید با این سبک زندگی جدید آشنا شویم و برنامه‌های مختلف فرهنگی را به سمت سبک زندگی جدید پیش ببریم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم‌‌ به برنامه‌های ارسالی از سوی دستگاه‌های اجرایی در دوران کرونا اشاره کرد و یادآور شد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شهرداری، اوقاف و امور خیریه و سازمان ورزش و جوانان، از جمله نهادهایی هستند که برنامه‌های خود را در راستای مقابله با بیماری کرونا برای ما ارسال کرده‌اند.
 
حسینی‌کاشانی نمره استان قم در مقابله با بیماری کرونا را قابل‌قبول عنوان کرد و افزود: زدن ماسک، شستن دست و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله دستورالعمل‌هایی بود است که برای اجرا و تبلیغ در اختیار دستگاه‌های فرهنگی قرار داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها