شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
«فرهنگ جامع نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوین» منتشر می‌شود

کتاب «فرهنگ جامع نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوین» به‌زودی چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، کار جمع‌آوری اطلاعات و مستندات نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوینی که اثر آنان در قالب کتاب چاپ و منتشر شده است، آغاز و پس از تدوین و بازنویسی در قالب کتاب «فرهنگ جامع نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوین» ازسوی انتشارات رؤیای آبی چاپ و منتشر خواهد شد.

این کتاب در سه بخش تدوین می‌شود. بخش نخست، به معرفی صاحبان آثاری خواهد پرداخت که در قید حیات نبوده و اطلاعات آنان و آثارشان با همکاری خانواده آنان، دوستان و یا ناشرانی که آثار آنان را به چاپ رسانده و توزیع کرده‌اند، جمع‌آوری و تدوین خواهد شد.

بخش دوم کتاب نیز به معرفی صاحبان آثاری می‌پردازد که هم‌اکنون در قید حیات بوده و به کار تحقیق و نگارش در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ادبی و هنری، سیاسی و اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

در بخش سوم این اثر نیز تلاش خواهد شد تا نویسندگان، مؤلفان و مترجمانی که آثار آنان به‌صورت کار گروهی چاپ و منتشر شده است، معرفی شوند.

در فراخوانی که برای تدوین و تهیه این اثر منتشر شده است، از نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوینی برای اجرای این پروژه خواسته شده تا با ارسال بیوگرافی، معرفی آثار و تصاویر خود، این انتشارات را در چاپ این فرهنگ یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها