پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

جوادیان‌زاده در دیدار با اعضای انجمن صنفی خبرگزاری‌‎ها و پایگاه‌های خبری استان یزد گفت: مستند فعالیت‌های رسانه‌ای استان یزد در زمینه کرونا در قالب کتاب منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از یزد، مجید جوادیان‌زاده صبح پنجشنبه 19 تیر در دیدار با هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد گفت: امروز همه ما باید درک لازم را نسبت به رسانه‌های فضای مجازی مدرن داشته باشیم زیرا حوزه نفوذ گسترده پیدا کرده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: اخلاق رسانه‌ای محیط کنونی رسانه‌ها متفاوت شده است زیرا اخلاق یک مفهوم درونی و ضرورت انسانی است و نظارت دیگری وجود ندارد و خبرنگاران باید خود به ضرورت و تقوایی درونی برسند و مرزهای اخلاقی و انسانی را رعایت کنند.

جوادیان‌زاده بیان کرد: برخی از امور فرهنگی کمک رسانه‌ها را می‌طلبد که نمونه آن پایتخت کتاب ایران بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: گزارش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می‌دهد که استان یزد در اکثر شاخص‌های کتاب و کتابخوانی مانند باشگاه‌های کتابخوانی، میزان فروش کتاب، طرح‌های فروش کتاب در صف اولین استان‌ها برای استانداردهای کتاب و کتابخوانی است که محقق کنیم.

جوادیان‌زاده گفت: بسیاری از کالاهای ما تولیدات فرهنگی و هنری هستند که می‌توانیم تولیدات بومی را در این زمینه افزایش دهیم زیرا تولید کالای فرهنگی هم باعث ایجاد اشتغال و هم تثبیت هویت می شود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی نیز بیان کرد: اگر رسانه‌ها بتوانند انسان‌شناسی اقتصادی یزدی‌ها را نشان دهند بهترین مدل ایده‌آل اقتصاد مقاومتی ارائه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط