شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
ترجمه سیمین دانشور تجدید چاپ شد

«رمز موفق زیستن» نوشته دیل کارنگی با ترجمه زنده‌یاد سیمین دانشور مجددا منتشر و به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب رمز موفق زیستن شرح حال کوتاه بیش از سی‌چهره شناخته شده جهانی است که داستانشان را دیل کارنگی نویسنده روانشناس آمریکایی به صورت موجز روایت کرده و می‌توان هرکدام از آنها را در پنج دقیقه خواند. 

این کتاب بنا بر توصیه سیمین دانشور مبنی ‌بر نظارت غلامرضا امامی، زیر نظر او منتشر شده و امامی در پیشگفتاری که بر این کتاب نوشته به آن اشاره کرده است. 

در این کتاب پس از یادداشت غلامرضا امامی و سالشمار زندگی مترجم، سیمین دانشور می‌نویسد: شما هر چقدر مایوس و بدبین و وازده باشید با خواندن یکی دوتا از این شرح حال‌های کوچک این قدرت و اراده را خواهید یافت که یکی دو ماه دیو یأس را از خود برانید و با اراده شوید.

مارتین جانسن (جهانگرد)، هوارد ترستون (شعبدهباز)، ویلیام راندلف هرست (ناشر)، لیونل باریمور (هنرپیشه)، سامرست مو آم (نویسنده)، کلارنس دارو (حقوقدان)، کلایدبتی (سیرکباز)، برادران مایو (پزشک)، تولستوی (نویسنده)، ژ. پایرپونت مورگان (بازرگان)، هلن کلر (کر و لال)، ژان گوتلیب وندل (ثروتمند)، اسکات (کاشف قطب)، ایوانژلین بوث (فرمانده)، بیلی سندی (واعظ)، روزولت (رئیس جمهور)، زاخارف (دلال اسلحه)، جک لندن (نویسنده)، آندرو کارنگی (سرمایه‌دار)، لارنس تیبت (خواننده)، چینک سیل (نویسنده)، پیتر براون (هنرپیشه)، شکسپیر (نویسنده)، سینکلر لویس (نویسنده)، چارلز دیکنز (نویسنده)، انریکو کاروزو (خواننده)، جولسون (هنرپیشه)، مادام کوری (مخترع)، مارک تواین (نویسنده) کسانی هستند که دیل کارنگی شرح حال زندگی‌شان را نوشته است. 

«رمز موفق زیستن» نوشته دیل کارنگی با ترجمه سیمین دانشور با طرح جلدی از ابراهیم حقیقی در 223صفحه با قیمت 19500تومان از سوی انتشارات روزنه منتشر شده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها