دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
چاپخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اتاق اصناف ساماندهی می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپخانه‌ها بخشی از جامعه اقتصادی استان به‌شمار می‌روند و یکی از دغدغه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساماندهی این مراکز خدماتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در نشست ساماندهی چاپخانه‌های استان بر رفع مشکلات صنفی چایخانه داران استان تأکید کرد و گفت: این نشست به منظور بررسی مشکلات صنفی چاپخانه‌های استان و هماهنگی و  تسهیل نحوه فعالیت آنها و همچنین توجه به بعد نظارتی و قانونی در اعطای مجوزها برگزار شده است.   

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپخانه‌ها بخشی از جامعه اقتصادی استان به شمار می‌روند و یکی از دغدغه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساماندهی این مراکز خدماتی است.

پیرسبزی در ادامه با بیان اینکه متقاضیان مراکز فرهنگی و هنری بدون پرداخت هزینه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت می‌کنند، گفت: وظیفه حمایت، هدایت و نظارت بر این مراکز نیز بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی مراکز چاپ در سطح شهرستان و استان مستلزم هم‌افزایی و تعامل بین دستگاه‌های متولی است و تشکیل اتحادیه به قید فوریت در رفع مشکلات این مراکز امری ضروری خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیر اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی، بر روند تعامل و همکاری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر ساماندهی چاپخانه‌های استان اعلام آمادگی کردند و همچنین تعدادی از چاپخانه‌داران، به بیان مشکلات و ارائه راهکارهای خود در جهت حمایت از چاپخانه‌ها و رفع مشکلات کاری خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها