یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
زندگی نامه آیت الله سید جمال الدین رضوی بربرودی کتاب شد

کتاب «آیت الله دیار ما» با موضوع زندگی نامه آیت الله سید جمال الدین رضوی بربرودی به قلم سید شمس الدین بربرودی به مرحله ویرایش رسید.

سید شمس الدین بربرودی نویسنده کتاب «آیت الله دیار ما» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با بیان این مطلب افزود: شهرستان الیگودرز با حدود هفتصد سال قدمت هویت خود را از بزرگ مردان و شیرزنان طوایف لر بختیاری گرفته است، تاریخ این دیار مملو از حوادث و رویدادهای گوناگونی است که ثبت آن می‌تواند تصویری روشن تر از گذشته مه آلود آن ایجاد کند.

بربرودی که نوه آیت الله سید جمال الدین است ادامه داد: در این کتاب زندگی نامه آیت الله ورق می‌خورد، او را می‌بینیم که چگونه گواهی اجتهاد خود را از استادش یعنی آیت الله العظمی حائری یزدی در حوزه علمیه قم می‌گیرد، چگونه روحیه مبارزه طلبی‌اش در کنار شاگردان دیگر آیت الله حائری یزدی همچون امام خمینی ره ایجاد و در شهرستان الیگودرز منشا اثرات بسیاری می شود.

 بربرودی، نویسنده کتاب «آیت الله دیار ما» در پایان گفت:: فیلم مستندی نیز در مدت زمان حدود ۶۰ دقیقه با همین نام نیز به کارگردانی سلمان حمزه پور که مستند ساز عضو خانه سینما هستند، در لوکیشن های الیگودرز، روستاهای اطراف آن و تهران تولید شده و هم زمان با کتاب رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها