چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
انتشار رمان جدیدی از محمود دولت‌آبادی

رمان جدید محمود دولت‌‌آبادی به نام «اسب‌ها، اسب‌ها از کنار یکدیگر» از سوی نشرچشمه عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشر چشمه به تازگی دست به انتشار رمان جدیدی از محمود دولت‌آبادی به نام «اسب‌ها، اسب‌ها از کنار یکدیگر» زده است که این اثر طی روزهای آینده راهی بازار نشر خواهد شد.

طبق شنیده‌ها این رمان به مفهوم پدر می‌پردازد و قهرمان رمان یک پدر است. دولت‌آبادی این رمان را سال گذشته تحویل نشرچشمه داده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «ملک پروان. اگر نتوانم خط و خبری از ثَریٰ برایش ببرم می‌میرد. و اگر ملک بمیرد، اگر دق کند نمی‌دانم من سروکارم به چه روزگاری بیفتد! کمِ کمش این است که گوروگم می‌شوم از این عالم اگر تو لجن جوی نفله نشوم. پس اگر راهی به گمانت می‌رسد کاری بکن. من خیالت را از بابت ذوالقدر راحت کردم. آن یکی دیگرم پیداش می‌کنم، پیداش می‌کنیم. گفتی اسمش چی بود؟» کریما گفت که مهم نیست؛ «نشد هم نشد!» و چندی گذشت تا بگوید «این هم زنده بودیِ ماست. به یکدیگر می‌رسیم و از کنار هم می‌گذریم. یادی ـ چیزی از خودمان در دیگری باقی می‌گذاریم یا باقی نمی‌گذاریم؛ و هر کدام به محض گذر از کنار شانه‌ی هم در پاشنه‌ی پای دیگری گم می‌شویم؛ چه اهمیتی دارد! مرحب جنم خوبی بود، خیلی فکری‌اش می‌شوم. نگرانم حیف شده باشد با آن بی‌باکی‌ای که داشت.»
 
رمان «اسب‌ها، اسب‌ها از کنار یکدیگر»،‌ اثر محمود دولت‌آبادی در 129 صفحه و به‌بهای 30هزار تومان از سوی نشر چشمه راهی بازار نشر خواهد شد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها