سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
جشنواره تولیدات مجازی اردبیل به کار خود پایان داد

63 اثر از 150 اثر رسیده به بخش داوری جشنواره تولیدات مجازی «در خانه بمانیم» اردبیل، مربوط به بخش ادبی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، «تولیدات فضای مجازی» عنوان جشنواره‌ای بود که شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برای روزهای قرنطینه فروردین ماه با هدف عملی‌تر کردن شعار «در خانه بمانیم» در بخش‌های متن ادبی، داستان کوتاه، شعر، عکس‌نوشته، تصویرسازی، پوستر و ویدئو (کمتر از یک دقیقه) برگزار کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، از مجموع آثار رسیده، در بخش ادبی ۶۳ اثر، عکس و پوستر ۷۰ اثر و در بخش فیلم کوتاه نیز ۱۷ اثر به مرحله داوری راه یافتند.

در بخش ادبیات،  فاطمه عزتی از شهرستان خلخال رتبه نخست، مونا منادی از اصلاندوز و فرانک انصاری از اردبیل، مشترکا" دوم و ماهرخ داشتیموری از اردبیل رتبه سوم را از آن خود کردند.

همچنین نسرین شیردل، اصغر روحی و ابراهیم نوروزی در داستان کوتاه و محمدحسين محمدیان در داستان مصور (تلفیق تصویرسازی و ادبیات) شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش عکس و پوستر، احمد حاجی‌بابایی اول، یلدا هاشمی‌نژاد دوم، لیلی سلیمی و ساناز خادم یحیوی مشترکا"سوم شدند و فرنوش قرآن‌خوان به بخش تقدیری راه یافت.

رتبه نخست بخش فیلم کوتاه نیز به بهزاد دانش، دوم به شهرام رستمی و سوم مشترکا" به آنیا حاجی‌زاده (خردسال ۴ ساله) و نازنین زهرا طالبی اختصاص یافت.

در این مراسم همچنین منتخبان دو جشنواره دیگر شورای اسلامی شهر و شهرداری معرفی و تجلیل شدند و بر همین اساس در مسابقه مجازی شب‌های بیداری، بابک حقی اول و فردین آرین به مقام دوم رسیدند؛ رایمون ابراهیم‌ خلیلی‌ (شرکت کننده خردسال)، رقیه کوزه‌گر صمدی و هاله شامی نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم  جشنواره‌ سبزه‌آرایی را به خود اختصاص دادند.

یادآوری می‌شود جشنواره تولیدات مجازی «در خانه بمانیم» با موضوعات مختلفی چون شادی در خانه، قدردانی از قهرمانان سلامت، نوروز و سال نو در خانه، سهم خانواده من در حال بحران، بازی و مسابقات خانوادگی، همدلی در کمک (به ویژه سالمندان و نیازمندان)، معرفی مالکان خیّر (بخشش اجاره)، همکاری اعضای خانواده در خانه و دوره بحران و اردبیل شهر خلاف در فرهنگ و هنر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها