شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
بازدید رئیس مرکز اسناد مجلس از کتابخانه‌های حوزوی استان قم

رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی به‌همراه مسئول فراهم‌آوری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس از بخش‌های مختلف کتابخانه‌های مسجداعظم، فیضیه و آیت الله العظمی گلپایگانی در قم بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، علی ططری رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی به‌همراه زارع بیدکی مسئول فراهم‌آوری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف کتابخانه‌های آیت‌الله العظمی بروجردی (مسجداعظم)، آیت الله العظمی گلپایگانی و آیت الله العظمی حائری (فیضیه) بازدید کردند.
 
ططری با تشکر از فراهم کردن این سفر و امکان بازید از مراکز اسناد، ظرفیت کتابخانه‌های حوزوی را بسیار خوب و چشمگیر توصیف کرد و گفت: با وجود اینکه بسیار دیر با این مجموعه‌ها آشنا شدم، اما از هم‌اکنون آماده هرگونه همکاری با این کتابخانه‌ها در زمینه‌های مختلف و انواع تعاملات در حوزه تبادل اسناد و اشتراک در خصوص منابع دیجیتال هستیم.
 
زارع بیدکی مسئول فراهم‌آوری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید بیان کرد: با وجود تفاهم‌نامه بین کتابخانه مجلس شورای اسلامی و مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم (مکتا) می‌توان همکاری عملی بین دو مجموعه را هر چه زودتر آغاز کرد.
 
وی اضافه کرد: کتابخانه مجلس آمادگی این را دارد که منابع مورد نیاز کتابخانه آیت الله بروجردی را در حوزه نشریات و اسناد، و در راستای سیاست‌های کتابخانه، به صورت دیجیتال در اختیار قرار دهد.
 
مسئول فراهم‌آوری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سالنامه‌ها، نشریات قدیمی کتابخانه مسجد اعظم، مجموعه گزارش‌های سازمانی و بولتن‌ها این کتابخانه بسیار پربار و باارزش است و امیدواریم بتوانیم از این مجموعه استفاده کنیم.
 
حسن رجبیان دبیر مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم (مکتا) هم در این دیدار گفت: این مجمع آمادگی همکاری با مرکز اسناد مجلس را دارد و امیدوارم مصوبات این جلسه راهی برای تعاملات هرچه بیشتر کتابخانه‌های حوزوی در کل کشور باشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    سلام علیکم، آقا مگه به تازگی رئیس مرکز اسناد مجلس آقای قاسمیان نیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها