چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
عمل قلب سیدعلی صالحی با موفقیت به پایان رسید

سیدعلی صالحی، شاعر شناخته شده کشورمان با موفقیت عمل قلب باز را در مرکز قلب تهران پشت سر گذاشت.

سینا به‌منش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در توضیح وضعیت سیدعلی صالحی اظهار کرد: سیدعلی صالحی، شاعر پیشکسوت و شناخته شده کشورمان، صبح امروز (چهارم تیرماه) مورد عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه این عمل موفقیت‌آمیز بود.

وی ادامه داد: با نظر پزشکان سیدعلی صالحی بعد از عمل جراحی به بخش آی‌سی‌یو مرکز قلب تهران منتقل شده است تا بعد از انجام یک عمل جراحی سنگین تحت مراقبت‌های ویژه قرار گیرد.
 
این شاعر با اشاره به وضعیت ملاقات با این شاعر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، دوستان و علاقه‌مندان سیدعلی صالحی فعلا امکان ملاقات و بازدید وی را ندارند و تا بهبودی او باید صبر کنند.
 
گفتنی است، متاسفانه‌ چند روز پیش سیدعلی صالحی،‌ شاعر شناخته شده کشورمان دچار سکته قلبی شد و از آن روز در مرکز قلب تهران بستری است.
 
سید علی صالحی متولد ۱ فروردین ۱۳۳۴ در روستای مرغاب از توابع ایذه است. نخستین شعرهای او در سال ۱۳۵۰ به اهتمام ابوالقاسم حالت در مجله محلی شرکت نفت منتشر شد. وی پایه گذار جریان موج ناب و جنبش شعر گفتار در شعر معاصر ایران است. کتاب‌های «لیالی ِلا»، «یوماآنادا – ۱۳۸۴»، «پیشگو و پیاده شطرنج»، «مثلثات و اشراق‌ها»، «عاشق شدن در دی‌ماه، مردن به وقت شهریور»، «دیرآمدی ری‌را... نامه‌ها»، «نشانی‌ها»، «سفر بخیر مسافر غمگین پاییز پنجاه و هشت»، «آسمانی‌ها»، «رویاهای قاصدک غمگینی که از جنوب آمده بود»، «ساده بودم، تو نبودی، باران بود»، «آخرین عاشقانه‌های ری را»، «دعای زنی در راه که تنها می‌رفت»، «چیدن محبوبه‌های شب را تنها به باد یاد خواهد داد»، «دریغا ملا عمر...»، «از آوازهای کولیان اهوازی»، « دختر ویولن زن در کوچه‌های برفی آذر ماه»،‌« منشور شعر حکمت» و « گزارش به نازادگان» بخشی از کتاب‌های منتشر شده از سوی این شاعر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها