چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
«خانه به خانه با کتاب» در مسجدسلیمان

مدیر دفتر تسهیلگری نمره هشت مسجدسلیمان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح «خانه به خانه با کتاب» در محله نمره هشت مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، آذر شهبازی با بیان این مطلب افزود: در راستای اقدامات توسعه‌ای و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی دفتر تسهیل‌گری نمره هشت مسجدسلیمان با در نظر گرفتن تعطیلی مدارس، پر کردن اوقات فراغت و قرنطینه خانگی کودکان و نوجوانان با شعار «در خانه بمانیم» اقدام به اجرای این طرح کرد.

مدیر دفتر تسهیلگری نمره هشت مسجدسلیمان تصریح کرد: با توجه به اینکه کاهش سرانه سطح مطالعه در کشور از آشنا نبودن و عادت نداشتن مطالعه از دوران کودکی نشات می‌گیرد، ما تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح کودکان را با کتاب و کتابخوانی مانوس کنیم.

شهبازی افزود: با توجه به کتاب‌های اهدایی از سوی موسسه «خانه کتاب» به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و توزیع آن توسط این اداره به دفاتر تسهیلگری درصدد هستیم تا در دیگر محلات کم‌برخوردار مسجدسلیمان هم این طرح را اجرا کنیم.

مدیر دفتر تسهیلگری نمره هشت مسجدسلیمان ضمن ابراز امیدواری از ادامه دار بودن این طرح عنوان کرد: وقتی شوق به خواندن و مطالعه از کودکی در فرزندان‌مان ایجاد شود، این اشتیاق در هر دوره  از زندگی آنان را علاوه بر علاقه‌مندی به‌سوی تحقیق و پژوهش به خواندن عمیق هدایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها