دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
«اِسپین‌ها» در بازار نشر پدیدار شدند

«عباس رجبی»، نویسنده و پژوهشگر شیرازی در حوزه فیزیک، یکی از دیگر از آثار خود را در زمینه فیزیک با عنوان «اِسپین‌ها» به بازار نشر عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فارس، به دو حرکت دورانی در یک ساختار منظوم که خلاف جهت یک‌دیگر باشند و حرکت ضد یک‌دیگر را داشته‌، اِسپین یا اضداد می‌گویند.

این فیزیکدان شیرازی در خصوص کتاب خود به خبرنگار ایبنا، گفت: نگاه این کتاب از علومی که تا به امروز بیان شده‌‌، متفاوت است.

وی اضافه کرد: نگرش جدید، برگرفته از قوانین اضداد (اسپین) است، زیرا اثرگذارترین پدیداری در عالم هستی از قوانین اسپین (اضداد) است که از چشم انسان پنهان مانده‌ است. پیدایش عالم خلقت، قوانین، منظومات، جان، جانداری و غریزه از این قانون پدیدار شده و هیچ پدیداری بدون این قانون وجود ندارد.

رجبی ادامه داد: این کتاب در خصوص قانون اسپین (اضداد) نگارش شده و به‌ ناچار از لغت پدیدار و منظوم، با تکرار، ایجاد مفهوم کرده است. دانش اِسپین در آینده، توانمندی هدایت به شناخت دانش بشر را دارد.

کتاب «اِسپین‌ها»، چهارمین اثر عباس رجبی، در ۱۳۶ صفحه با قطع رقعی توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز در 25 خردادماه جاری منتشر شده‌ است.

از این پژوهشگر شیرازی حوزه فیزیک، تاکنون کتاب‌های «نور سرعت ندارد»، «انیشتین»، «اِسپین‌ها» و «خدا کیست؟» توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است. رجبی سه اثر دیگر در زمینه فیزیک به زبان انگلیسی در دست چاپ دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها