یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
دومین دوسالانه «داستان کوتاه اردبیل» فراخوان داد

دومین دوسالانه «داستان کوتاه اردبیل» به‌همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، یاسر محمدپور با اعلام این خبر گفت: موضوع این جشنواره آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند به دو زبان ترکی و فارسی با یک داستان در هر بخش شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه از داستان‌هایی با موضوع چهلمین سالگرد دفاع مقدس، در بخش ویژه تقدیر خواهد شد، افزود: چنان‌که در فراخوان هم ذکر شده، بهتر است از ارسال داستان‌هایی که پیشتر در کتاب یا نشریه‌ای چاپ شده یا در جشنواره‌ای حائز رتبه بوده است، خودداری شود.
 
محمدپور تصریح کرد: آثار باید تا 15 شهریور سال جاری، در فرمت word 2007، با قلم B nazanin و اندازه 14، به همراه مشخصات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام استان و شهرستان، نام داستان، تلفن همراه و آدرس پست الکترونیک در صفحه‌ای جداگانه) به دبیرخانه جشنواره دومین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل به نشانی اردبیل، خیابان شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یا  dastan_ardebil@farhangmail.ir ارسال شود.
 
بنا به این گزارش، نخستین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل در ورزیل مشگین‌شهر، با استقبال خوب نویسندگان سراسر کشور برگزار شد و دومین دو سالانه نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، خانه داستان اردبیل و مؤسسه سروش نغمه امید برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها