شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
شعرهای روزنامه‌نگار اردبیلی کتاب شد

نخستین مجموعه شعر حمید رستمی، روزنامه‌نگار اردبیلی در کتابی با عنوان «لیلایی که نیامد» ازسوی نشر عنوان منتشر و راهی بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، «لیلایی که نیامد» نخستین مجموعه شعر حمید رستمی است که بیشتر به عنوان روزنامه‌نگار شناخته می‌شود.
 
وی متولد سال 1354، کارشناس مهندسی برق و کارشناس ارشد ارتباطات اجتماعی است که نویسندگی را از سال 71 با نمایشنامه‌نویسی آغاز کرد و از سال 78 به صورت حرفه‌ای در مطبوعات اردبیل و تهران مشغول به کار شد.
 
عضویت در هیأت تحریریه روزنامه سراسری اعتماد و نشریه آوای اردبیل نخستین تجربه‌های ژورنالیستی وی بود که بعدها با سردبیری نشریه مهر اردبیل، مجله سارای و نشریه دغدغه ادامه یافت و اکنون از نویسندگان روزنامه سراسری هفت صبح است.
 
رستمی در سال 93 نمایشنامه «دل و دشنه» را نوشت که با کارگردانی غریب منوچهری در جشنواره استانی حضور یافت و تمام جوایز آن، از جمله بهترین متن را به خود اختصاص داد؛ به جشنواره منطقه‌ای در بندر گناوه راه یافت و جایزه بهترین بازیگر زن را نصیب مریم ندایی کرد. وی همچنین در سال 83 نامزد دریافت جایزه از جشنواره سراسری مطبوعات در رشته طنز مکتوب شد.
 
«اندیشه سیاسی در سینمای ایران»، مجموعه داستان‌های کوتاه «اتاقی در حومه خاطره»، «نمایشنامه دل و دشنه» و «ستاره‌های آسمان سینما» از جمله آثار در دست چاپ این نویسنده هستند.
 
مجموعه شعر «لیلایی که نیامد» 95 شعر سپید را شامل می‌شود که در 116 صفحه، قطع رقعی و با قیمت 25 هزار تومان، از سوی نشر عنوان وارد بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها