سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
یک نمایشگاه کتاب در یاسوج افتتاح شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، یک نمایشگاه کتاب در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه وبویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به نقش و جایگاه کتاب در جامعه افزود: اهمیت به کتاب و مطالعه آن از جمله مسائل مهم و ضروری هر جامعه است، زیرا رشد و توسعه هر کشور در گرو نگاه علمی و توجه به کتاب است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مرکز استان و شهرستان‌ها از سیاست‌های این اداره کل است، یادآور شد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب یک اقدام فرهنگی با اهمیت است که ضرورت دارد در جامعه تبدیل به یک جریان‌سازی فرهنگی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه کتاب در یاسوج با تخفیف 20 الی 50 درصد با موضوعات مختلف تاریخی، مذهبی، دفاع مقدس، روان‌شناسی، ادبیات،پزشکی ،خانواده، و ... در میدان هفت تیر ورودی وزشگاه تختی یاسوج پذیرای علاقمندان است.

پیرسبزی ضمن دعوت از علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تا 5 مرداد ماه همه روزه در دو نوبت (صبح‌ها از ساعت 8 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 22) دایر است.

این نمایشگاه در ورودی ورزشگاه تختی (هفت تیر) توسط بخش خصوصی برگزار شده و 20 ناشر در استان قریب به 2500 جلد کتاب را به دوستداران کتاب عرضه کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها