سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
اهدای 5000 جلد کتاب به دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در خوزستان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اهدای 5000 جلد کتاب با موضوع مختلف و کمک آموزشی در مناطق حاشیه اهواز و استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این مطلب گفت: برای ترغیب دانش‌آموزان در دوران خانه‌نشینی کرونا و در جهت حمایت و تشویق آنان به مطالعه کتاب‌، این امر صورت گرفت.

وی ضمن قدردانی از موسسه خانه کتاب برای ارسال کتاب‌ها گفت: به‌دنبال تلاش موسسه خانه کتاب با موسسه آموزشی گاج و پیگیری‌های این اداره‌کل برای پشتیبانی از مناطق کم‌برخوردار اهواز، مقدمات ارسال این کتاب‌ها برای دانش‌آموزان فراهم شد.

وی با اشاره به مراحل توزیع کتاب‌ها تصریح کرد: این کتاب‌ها به 11 دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی مستقر حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده در مناطق کم‌برخوردار اهواز، دزفول ، مسجدسلیمان و اندیکا توزیع شد.  

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: از فعالیت دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناطق حاشیه‌ نشین، ارائه خدمات بهتر به ساکنان این مناطق و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان از اولویت‌های دفاتر تسهیلگری است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها