دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
ادامه کشمکش‌ها بر سر مزار مهرداد بهار و کاووس بالازاده

در ادامه کشمکش‌ها بر سر مزار ملک مهرداد بهار و امیرکاووس بالازاده، خانواده بهار، در نامه‌ای که برای انتشار در اختیار ایبنا قرار داد، خواستار انتقال پیکر بالازاده به مکان دیگری شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در واکنش به نامه سحر قدیمی، مترجم و همسر امیرکاووس بالازاده، که پیکر همسرش در مزار مهرداد بهار به خاک سپرده شده است، خانواده بهار نامه‌ای را برای انتشار در اختیار ایبنا قرار داده که به این شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد
اینجانب کاوه بهار در پی اخبار رسیده آگاه شدم که مسئولین آرامگاه بهشت‌زهرا اقدام به دفن جنازه فرد دیگری در محل مزار پدرم، دکتر ملک مهرداد بهار، نموده و خودسرانه سنگ مزار را تعویض و نام نفر دوم را نیز بر روی سنگ جدید حک کرده‌اند.

لازم به تذکر است که همسر پدرم، خانم دکتر زهره سرمد، مدتهاست ساکن ایران نیستند و از سال 1396 که برای آخرین بار از ایران خارج شده‌اند به هیچوه با ایشان مذاکره‌‌ای در این باره به عمل نیامده است. خواهر و برادر کوچکتر اینجانب خانم فرغانه بهار و آقای میلاد بهار نیز در این مورد با کسی تماس نداشته‌اند و با آنان نیز مذاکره‌ای به عمل نیامده است. 

طبق سند مالکیت محل مزار نیز، که کپی آن ضمیمه می‌باشد، در این محل جز وابستگان مرحوم پدرم دفن شخص دیگری مجاز نیست. 

به این ترتیب توجه کلیه مسئولین محترم را به وقوع این اتفاق ناخوش‌آیند که بی‌شک به دلیل سهل‌انگاری فردی یکی از کارکنان محلی رخ داده است جلب می‌کنم و استدعا دارم به نحو احسن در اسرع وقت به جبران این خسارت اقدام نمایند.

اینجانب و سایر وابستگان و شاگردان مرحوم پدرم انتظار داریم جنازه فرد ثانی از این محل به محل مناسب دیگری منتقل شود و سنگ مزار نیز به شکل سنگ مزار اصلی مجددا در محل نصب گردد.
قبلا از بذل توجه مسئولین محترم در این امر تشکر کرده و امیدوارم به زودی شاهد جبران این اشتباه جانگداز باشیم. 
فرغانه بهار
میلاد بهار
کاوه بهار

                
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها