شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
انتشار شماره جدید فصلنامه «نقد و بررسی کتاب تهران»

شماره 64 فصلنامه «نقد و بررسی کتاب تهران» در 184 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شماره 64 از فصلنامه «نقد و بررسی کتاب تهران» که ویژه بهار 99 است با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی هرمز همایون‌پور منتشر شد که این شماره با این مقالات همراه  است: «غیرت حق، و غیرت مردان حق» نوشته محمد استعلامی، «سیر سرگرمی مطبوعاتی تا جدول طلایی» نوشته سیدفرید قاسمی، «ایرج پارسی‌نژاد و نقد ادبی» نوشته سیروس پرهام، «مصدق که بود؟» نوشته غلامرضا امامی.

در این شماره، شعرهای «مختصری در باب فصیح‌الزمان» از محمود غفاری‌مهر، «همه هست آرزویم...» از فصیح‌الزمان شیرازی و «صلح» سروده منصور اوجی چاپ شده است.

در بخش «نام بعضی از نفرات» نیز با عناوینی چون: «یادی از هنرمند واقعی، نصرت کریمی» نوشته خسرو خورشیدی، «ای سال... برنگردی...!» نوشته کاظم طباطبایی، «در سوگ و به یاد زنده‌یاد استاد دکتر محمد مصفا» نوشته محمد(بهرام) خلیلی اعلم و «اندر خاموشی "مظهر" بارز "صفا" و آزادگی» نوشته احمد کتابی مواجه می‌شویم.

همچنین در «بخش ویژه»، ویژه‌نامه‌ای به مناسبت بیستمین سالگرد درگذشت دکتر غلامحسین رعدی آذرخشی، با عنوان «رعدی بلند مقام» منتشر شده است.

«از میان کهنه کتاب‌ها، نشریه‌ها، مدارک و عکس‌های قدیمی» نوشته محمدحسین عزیزی، در بخش «کهنه‌کتاب‌ها» و «ما می‌مانیم! گزارشی از وضعیت مسلمانان در غرب» و «کل دنیا در دستان یک مجله» در بخش «کتاب‌های خارجی»، از دیگر مطالب درج‌شده در این مجله هستند.

شماره 64 فصلنامه «نقد و بررسی کتاب تهران» در 184 صفحه با قیمت ۲۵هزار تومان منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها