دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
پیشنهاد کاپیتان استقلال برای علاقه‌مندان کتاب 

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران این روزها مشغول مطالعه رمان «دنیای سوفی» است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، روزگار کرونا زندگی متفاوتی را برای همه ما رقم زده است و باعث شده تا این روزها بیشتر وقت خودمان را در خانه بگذرانیم و ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در همین راستا سایت خبری «ورزش سه» چند وقتی است که به سراغ ورزشکاران می‌رود و با دوربین خود، یک روز کرونایی این افراد در منزل را ثبت و ضبط می‌کند که این رسانه در جدید‌ترین گزارش تصویری خود به سراغ وریا غفوری، کاپیتان این روزهای تیم استقلال تهران رفته است.
 
در یکی از عکس‌های این گزارش، تصویر، وریا غفوری را نشان می‌دهد که مشغول مطالعه رمان «دنیای سوفی»‌ است. او در فرصت مطالعه‌ای که این روزها در قرنطینه و روزهای کرونایی نصیب‌اش شده به مطالعه رمان مشهور «دنیای سوفی» مشغول است؛ کتابی که بعد از «نبرد من»، اثر هیتلر  آن را انتخاب کرده و  تم متفاوتی دارد.
 
در معرفی این کتاب باید گفت که «دنیای سوفی»، اثر یوستین گردر با ترجمه حسن کامشاد، داستانی درباره تاریخ فلسفه کل جهان است. به  قول بسیاری از مخاطبان، داستان دنیای سوفی گزیده‌ای از سخنان ارزشمند فیلسوفان مهم دنیا در 3 هزار سال گذشته را روایت می‌کند.

نویسنده این کتاب با خلاقیت هر چه تمام‌تر فلسفه و نکات ارزشمندی که هر کس باید در مورد این علم بداند را با زبانی ساده و روان بیان می‌کند. همین موضوع باعث شده تا دنیای سوفی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا همیشه حال خوشی را در صف فروش کتاب‌ها داشته باشد و به تا به امروز به 60 زبان مختلف در دنیا ترجمه شود. این کتاب در ایران از سوی انتشارات نیلوفر منتشر شده است. 
 
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    تیم پیروزی هم قراره بره نهضت سوادآموزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها