سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
جشنواره شعر «منادیان سلامت» در خوزستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره شعر «منادیان سلامت» در گستره استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری انجمن شعر اهواز به‌منظور پاسداشت شهدای سلامت و قدردانی از زحمات مجاهدانه جامعه درمانی کشور، با هدف به تصویر کشیدن این زحمات، جشنواره شعر منادیان سلامت را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی در سراسر کشور در مبارزه با ویروس کرونا، افزود: این روزها کادر درمانی در بیمارستان‌های سراسر کشور در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند؛ سفیدپوشانی که بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم‌وطنانشان عیان می‌کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به بخش‌ها و موضوعات جشنواره شعر منادیان سلامت، عنوان کرد: این جشنواره در دو بخش شعر کلاسیک و آزاد و با موضوعاتی از قبیل: شهدای سلامت، ایثار و ازخودگذشتگی کادر درمانی کشور، ترویج فرهنگ در خانه ماندن و مشارکت جمعی در راستای مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

وی به نحوه شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند با ارسال سه اثر در هر بخش کلاسیک و آزاد به ایمیل جشنواره به نشانی monadian.salamat.khoz@gmail.com در این جشنواره شرکت کنند.

جمشیدی ادامه داد: آثار باید در محیط word و با قلم نازنین ۱۴ تایپ شود و به همراه مشخصات فرد،تلفن همراه و نشانی ارسال شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مهلت ارسال آثار به جشنواره را 10 تیر 1399 عنوان کرد و افزود: دبیرخانه جشنواره به نشانی اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، واحد امور ادبی و تلفن ۹۵- ۳۳۳۳۳۰۹۴(۰۶۱) داخلی 176 آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان و شرکت کنندگان است.

وی با بیان اینکه جوایز جشنواره در دو بخش کلاسیک و آزاد اهدا می‌شود، تصریح کرد: در هر بخش به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال،نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۷ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها