دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور در اردبیل برگزار می‌شود

با برگزاری پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور، استان اردبیل دومین میزبانی خود را از این جشنواره تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، با برگزاری پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور در اردبیل، نشریات محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با هم به رقابت می‌پردازند.
 
در بخش ویژه، «فرهنگ ایثار و شهادت» (با محوریت سردار قاسم سلیمانی) و «گام دوم انقلاب» مد نظر قرار گرفته و «مدیریت شهری» و «شهر انسان‌محور» در بخش جنبی تعریف شده است.

سرمقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه، تیتر، خبر، عکس، گزارش خبری و صفحه‌آرایی از بخش‌های اصلی جشنواره است و آثار منتشر شده در نشریات سراسری، مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در فاصله ۱ مهر ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت 99 داوری خواهد شد.
 
متقاضیان شرکت در پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور  تا 15 خرداد ۹۹ فرصت دارند آثار خود را در سامانه جشنواره به آدرس pressfestival.ir  بارگذاری و ارسال کنند.

در این دوره که اردبیل دومین میزبانی خود را تجربه می‌کند، رسیدگی به آثار در هیأتی متشکل از داوران کشوری انجام می‌شود و همه هماهنگی‌ها بر عهده ستاد برگزاری  جشنواره است.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۳۲۳۱۴۴۳- ۳۳۲۳۱۴۵۳ ۰۴۵ تماس گیرند یا به ستاد برگزاری واقع در خیابان مطهری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها