شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
«کتاب نقد» فراخوان داد

فصلنامه انتقادی نظری «کتاب نقد» فراخوان نگارش مقاله با موضوع «تحلیل تمدنی جهان در میانه فاجعه کرونا و آینده‌نگاری تمدنی جهان پساکرونا» منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با توجه به وجوه متعدد مسائلی که به سبب همه‌گیری کرونا پدید آمده‌ است، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نظر دارد شماره آتی فصلنامه «کتاب نقد» را به نگارش مقالات پیرامون «تحلیل تمدنی جهان در میانه فاجعه کرونا و آینده‌نگاری تمدنی جهان پساکرونا» اختصاص دهد.
 
مهم‌ترین رویکردهای مقالات پیرامون «تحلیل تمدنی جهان در میانه فاجعه کرونا و آینده‌نگاری تمدنی جهان پساکرونا» عبارت‌اند از: الهیات و معرفت دینی، فلسفه و علوم عقلی و تحلیلی، انسان‌شناسی و روان‌شناسی، فرااخلاق و اخلاق هنجاری، فرهنگ‌ـ‌جامعه‌شناسی، سیاست و مناسبات سیاسی در عرصه ملی، منطقه‌ای، بین‌المللی و جهانی، اقتصاد و روابط اقتصاد سیاسی، حقوق و روابط حقوقی در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی، امنیت و نظم جهانی و مطالعات تاریخی و تمدنی است.
 
پژوهشگران می‌توانند چکیده مقالات خود را حداکثر تا تاریخ اول خردادماه 99 و اصل مقالات را تا تاریخ ۲۱ خردادماه ۹۹ به آدرس tamaddon@iict.ac.ir ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۷۴۲۸۸۱۹۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها