یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
راه‌اندازی کتابخانه کودک به یاد نخستین شهید مدافع سلامت در اصفهان

همکاران زنده‌یاد شهید سعید حقیقی برای زنده نگه داشتن یاد وی، کتابخانه‌ای برای کودکان یک محله حاشیه شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، هم‌دوره‌های دانشکده‌ای زنده‌یاد شهید سعید حقیقی، نخستین پزشک مدافع سلامت اصفهان به یادبود همکارشان در پویشی با نام پویش فرهنگی «یاران قدیمی» کتابخانه‌ای برای کودکان یک محله حاشیه شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنند.
 
سعید حقیقی، متخصص طب اورژانس و کارشناس بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بود که از اوایل اردیبهشت‌ماه براثر عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به کما رفته بود و در روز 5 اردیبهشت‌ماه نخستین شهید مدافع سلامت اصفهان شد.

محل کتابخانه یادبود شهید سعید حقیقی، توسط انجمن حمایت از کودکان چتر نیلی و بودجه لازم آن نیز توسط دوستان آن مرحوم فراهم‌ شده است.

در حال حاضر این پویش در حال جمع کردن کتاب برای هرچه غنی‌تر کردن کتابخانه شهید حقیقی است و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های کتاب‌های کودک و نوجوان (نو و دست‌دوم) خود را به دست همراهان این پویش برای تاسیس این کتابختنه کودکان برسانند.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های هدیه خود را به آدرس خیابان آزادی، میدان برج، ضلع غربی میدان، خانه پزشک، تعاونی درمانگران استان اصفهان ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها