یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
سلسله گفت‌وگوهای مجازی درباره موضوعات روانشناسی

سلسله گفت‌وگوهای مجازی (لایو) با موضوعات مختلف روانشناسی به کوشش خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گروه روان‌شناسی و علوم تربیتی خانه اندیشمندان علوم انسانی سلسله گفت‌وگوهایی را با موضوع روانشناسی به شکل مجازی و از طریق اینستاگرام برگزار می‌کند.

در این نشست که با مدیریت حسن عماری، مدیر گروه روان‌شناسی و علوم تربیتی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود، دوشنبه 8 اردیبهشت الهام فخاری، روان‌شناس و رئیس شورای اسلامی استان تهران با موضوع «روان‌شناسی و سیاست‌گذاری اجتماعی»، پنج‌شنبه 11 اردیبهشت یحیی سید محمدی استاد دانشگاه و مترجم کتب روان‌شناسی درباره «انقلاب ترجمه در روانشناسی»، یک‌شنبه 14 اردیبهشت داوود معنوی‌پور استاد دانشگاه و روان‌درمانگر درباره «چالش‌های روان تحلیلی در ایران» سخن خواهد گفت.

این گفت‌وگوها در روز دوشنبه 15 اردیبهشت با حضور بهزاد چاووشی، روان‌شناس بالینی و درمانگر با موضوع «تولید محتوا در شبکه‌های مجازی» و در روز 18 اردیبهشت با حضور شیوا دولت‌آبادی، استاد دانشگاه و نایب‌رئیس انجمن روان‌شناسی ایران با موضوع «حقوق کودک و روانشناسی» ادامه خواهد یافت.

پایان‌بخش این گفت‌وگوهای مجازی صحبت با حمزه گنجی، استاد بازنشسته دانشگاه و مولف کتب روان‌شناسی با موضوع «ادب و روانشناسی» است.

علاقه‌مندان برای مشاهده این گفت‌وگوهای مجازی می‌توانند به صفحه حسن عماری در اینستاگرام به نشانی  @DR.AMMARI_HASSAN در ساعت 22 مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها