شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
امکان ارسال فایل پی‌دی‌اف آثار پژوهشی به دبیرخانه جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

حسن علایی فعال از امکان ارسال فایل پی‌دی‌اف آثار پژوهشی به دبیرخانه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) حسن علایی فعال با بیان اینکه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت باوجود شیوع کرونا در کشور انجام خواهد شد، گفت: در اولین جلسه‌ای که در سال جاری برای موضوع اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت، جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، تصویب شد متناسب با شرایط فعلی تمهیداتی را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به شرایط پیش‌آمده  و شیوع کرونا در کشور و متناسب شدن فعالیت‌ها با این شرایط، اظهار کرد: ما درصدد هستیم موارد بهداشتی که به‌عنوان دستورالعمل اعلام می‌شود کاملا رعایت کنیم و در کنارش کارها هم به‌طور صد در صد انجام بگیرد، به همین علت در فراخوانی که تنظیم و اطلاع‌رسانی کرده بودیم و از مراکز پژوهشی، ناشرین و نویسندگان درخواست کرده بودیم که کتاب خودشان و رساله‌های دکتری را به شکل فیزیکی برای ما بفرستند، اصلاحاتی انجام‌شده است.

دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت تصریح کرد: ازآنجایی‌که امکان دارد با ارسال فیزیکی آثار در مرحله داوری با مشکلاتی مواجه شویم و یا حتی در ارسال کتاب با توجه به اینکه لازم است ترددها تا حد امکان کمتر شود تا کسی از این منظر آسیبی نبیند، لذا در این فراخوان نیاز دیدیم تا اصلاحی صورت بگیرد مبنی بر اینکه مراکز پژوهشی، ناشرین و کسانی که مخاطب این فراخوان هستند  می‌توانند فایل پی‌دی‌اف کتاب‌ها و رساله‌های دکتری را برای ما بفرستند.

وی تاکید کرد: به‌این‌ترتیب هم آن‌ها راحت‌تر این آثار را به دست ما می‌رسانند و هم ما می‌توانیم در مرحله داوری با کمترین تردد و احیانا آسیب ناشی از این موضوع این کتاب‌ها و فایل‌ها را در اختیار داوران قرار دهیم.

علایی فعال ضمن بیان اینکه منعی برای ارسال کتاب‌ها و رساله‌های دکتری به‌صورت فیزیکی وجود ندارد، درعین‌حال گفت: ما از مراکز مختلف و نویسندگان و ناشرین درخواست می‌کنیم فایل پی‌دی‌اف کتاب‌ها و رساله‌های دکتری را برای ما ارسال کنند با تضمین اینکه ما شرط امانت‌داری را کاملا رعایت می‌کنیم و این تضمین را به آن‌ها می‌دهیم که از فایل پی‌دی‌اف فقط در همین مسیر و راستا استفاده شود.

وی در خاتمه در خصوص نحوه ارسال آثار به دبیرخانه اولین دوسالانه آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت گفت: در حال حاضر به مراکز دانشگاهی و پژوهشی و بعضاً ناشرین فراخوانمان را به شکل ایمیل ارسال می‌کنیم. ایمیل این دبیرخانه با آدرس asnad.pajoohesh@gmail.com  است، علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند فایل‌های خود را از طریق ایمیل برای ما بفرستند.

دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: اگر احیانا نتوانستند ایمیل کنند این فایل را از طریق سی.دی، دی.وی.دی، فلش و هر امکان نرم‌افزاری که وجود دارد به ما برسانند تا بتوانیم بعد از جمع‌آوری به مرحله داوری ارجاع دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها