شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
تداوم ارائه خدمات مجازی کتابخانه‌های عمومی خوزستان تا 19 اردیبهشت‌ماه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از تداوم ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌های عمومی خوزستان در فضای مجازی تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، منصور کوهی رستمی با بیان این مطلب گفت: با توجه به تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، کتابخانه‌های عمومی خوزستان طی دو هفته آینده تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر نخواهند بود و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها همچنان در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

رستمی تصریح کرد: مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همچنان به‌دنبال بازگشایی کتابخانه‌ها با در نظر گرفتن نکات بهداشتی و فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم هستند؛ تا مطابق مقررات و ضوابط ستاد ملی استانی، کتابخانه‌ها خدمات حضوری به مراجعان را دوباره شروع کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال علاقه‌مندان از جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش الکترونیکی امیدواریم علاوه بر ایجاد زمینه بهره‌وری بیشتر برای سایر کودکان و نوجوانان به‌ویژه در ایام خانه‌نشیینی، بتواند نتایج موثری در احوال فکری و معنوی آنان داشته باشد. 

یادآوری می‌شود، از اسفندماه سال گذشته با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مبارزه کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها