یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
نشست «کتاب آنلاین» در مسجد جمکران برگزار شد

نشست «کتاب آنلاین» با حضور فاطمه دولتی و معرفی کتاب «شب چهلم» با همکاری انتشارات جمکران و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در مسجد جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، فاطمه دولتی نویسنده کتاب «شب چهلم» با اشاره به مضمون کتاب «شب چهلم» گفت: کتاب «شب چهلم» به موضوعات مهدویت، فرج، انتظار و غیبت می‌پردازد.
 
فاطمه دولتی اضافه کرد: خاطرات ملاقات با امام زمان (عج) و محتوایی که در کتاب «شب چهلم» ارائه شده است، این قابلیت را دارد که 10 کتاب دیگر با این موضوع به صورت داستان بلند چاپ شود.
 
این نویسنده بیان کرد: چون شخصیت‌های این کتاب واقعی است بنابراین کار هم دشوارتر شد. اولویت من کتابی بود که سه روایت کوتاه داشته باشد چون برخی از مخاطبان وقت و حوصله خواندن داستان های بلند را ندارند.
 
مریم افشاری، مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در این نشست با بیان اینکه قلم فاطمه دولتی در کتاب «شب چهلم» بسیار روان و لطیف است، گفت: «شب چهلم» حس معنویت خوبی به خواننده منتقل می‌کند.
 
افشاری ادامه داد: نویسنده این کتاب داستان‌های بسیار خوبی را انتخاب کرده است که دلنشین و جذاب اند و به سوالات مشترک نسل جوان در باره امام زمان (عج) پاسخ می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها