پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
جشنواره شعر کوتاه عربی در حمیدیه هم مجازی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه از برگزاری جشنواره شعر کوتاه عربی با عنوان «السجع فی زمن الکرونا» به‌صورت مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، احمد سواری با اعلام این خبر گفت: جشنواره شعر محلی عربی برای نخستین بار به صورت مجازی و با محوریت مبارزه با کرونا، از20 فروردین کار خود را آغاز کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم همبستگی و انسجام همه ارکان جامعه برای حفظ سلامت عمومی، تصریح کرد: جشنواره مجازی «السجع فی زمن الکرونا» با هدف تشویق مردم به ماندن در خانه، فراهم کردن محتوای سالم برای پر کردن اوقات قرنطینه و همچنین ثبت، مستندسازی و بهره‌برداری فرهنگی و هنری از این رویداد جهانی، برگزار شده است.

سواری افزود: این جشنواره در حوزه شعر محلی عربی است و احتمال افزودن بخش‌های دیگر ادبی و هنری به آن نیز وجود دارد. چراکه این مسئله مرتبط با مدت زمان قرنطینه و تصمیم‌گیری ستاد مبارزه با کرونا استان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمیدیه با اشاره به شرایط اشتراک‌گذاری آثار و شرکت در این جشنواره، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 فروردین از طریق واتساپ به شماره 09160638138 ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثار دریافتی در صفحه اینستاگرام به نشانی hamidieh.challanges در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد که پس از پایان مدت نمایش، آثاری که بالاترین تعداد لایک را دریافت کنند به عنوان آثار برتر معرفی و جوایزی به شاعران برگزیده اهدا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمیدیه یادآور شد: این جشنواره به‌همت معاونت امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمیدیه برپا شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    🙏🙏🙏🙏درود برشما آقای سواری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها