شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
جشنواره شعر و داستان کرونایی در خوزستان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: جشنواره استانی شعر و داستان با موضوع کرونا برای علاقه‌مندان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، حمید بهداروند با اعلام این مطلب، گفت: شعر از هنرهای ناب است که بدون فضا و مکان خاص، می‌توان اثری خلق کرد.

وی هدف از این همایش را ترغیب و تشویق مردم به ماندن در خانه دانست و تصریح کرد: جشنواره مجازی شعر فرصت مناسبی برای سرگرم شدن هنرمندان در خانه و سرودن اشعاری در خصوص ببماری منحوس کرونا است و همچنین هنرمندان می‌توانند سهم خود را، به تشویق مردم برای در خانه ماندن ادا کنند.

بهداروند گفت: این جشنواره در بخش های متعدی چون: شعر، دلنوشته، داستان کوتاه و جله ادبی برای کلیه سنین مختلف برگزار می‌شود.

وی در خصوص شرایط ارسال آثار اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره 09166219760 ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا ۳۰ فروردین ماه است و به آثار برگزیده لوح یادبود و جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در پایان یادآور شد: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان، انجمن شعر دکتر قیصر امین‌پور شهرستان گتوند و دبیرخانه باشگاه های کتابخوانی این شهرستان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها