پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
تمدید تعطیلی کتابخانه‌های عمومی فارس تا ۲۲ فروردین

کتابخانه‌های عمومی استان فارس با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ۲۲ فروردین ماه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا، کتابخانه‌های عمومی فارس تا روز جمعه، ۲۲ فروردین ماه تعطیل اعلام شد.
یادآور می شود: از چهارم اسفندماه 1398 تاکنون و در 5 مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شده‌اند.
ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور پس از 22 فروردین ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.
هم زمان با این کار که با هدف کم کردن فاصله میان کتابداران و اعضا در روزهای تعطیلی کتابخانه‌ها صورت گرفت؛ شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان‌های داخلی راه اندازی شده است.
بر این اساس، معرفی آداب و رسوم مناطق در نوروز، شعرخوانی، شاهنامه خوانی، قصه گویی، کتاب هدهد سفید، بازی، سرگرمی، کاردستی، خلاقیت، نقاشی های برگزیده، اخبار و اطلاعیه‌ها، معرفی کتاب و ... از جمله موضوعات محوری در انتشار محتوا در این کانال است که کتابداران و اعضا در تولید محتوای آموزشی، ترویجی و فرهنگی آن نقش دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها