چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
جشنواره  «7 هنر با خانواده می مانیم» در خوزستان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هویزه از برگزاری جشنواره بزرگ استانی مجازی «7 هنر با خانواده می مانیم » در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، همایون ساکی با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق شعار امسال «جهش تولید» که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شد ، و همچنین معرفی برنامه های مختلف در حوزه هنری به خانواده ها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اقدام به برگزاری جشنواره هنری در سطح استان به صورت مجازی کرده است.

وی ایجاد شادی، نشاط اجتماعی، پر کردن اوقات فراغت، سرگرمی و تفریح در بین خانواده ها که در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا مجبور به در خانه ماندن هستند و مساعدت و قدردانی از کادر درمانی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند اثر خود  را در بخش نمایش ، حداکثر تا ۳ دقیقه با موضوع آزاد با اعضای خانواده و در بخش نقاشی حداکثر ۲ اثر با موضوع  آزاد و اولویت «در خانه ماندن» ارسال کنند.

ساکی افزود: در بخش خطاطی یا خوشنویسی باید حداکثر ۲  اثر با موضوع جملات هشدارهای بهداشتی و در خانه ماندن و بخش عکس یا فیلم حداکثر ۳ اثر از بازی های محلی و بومی ، کتابخوانی، تفریح، کاشت نهال یا گل در باغچه منزل، نظافت و ضدعفونی باشد.

وی ادامه داد: در بخش موسیقی یا سرود یک اثر با موضوع آزاد و مجاز ، بخش هنرهای تجسمی و کارهای دستی در خانه حداکثر ۲ اثر با موضوع آزاد، بخش شعر با موضوع آزاد (قصایدی که به مناسبت اعیاد شعبانیه و جهت تعجیل در فرج صاحب الزمان (عج) سروده شده اند و داستان نویسی حداکثر 2 اثر با موضوع «درخانه می مانیم» در اولویت هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به مهلت و روش ارسال آثار به جشنواره ، تصریح کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه سال جاری از طریق واتس آپ یا پیام رسان های داخلی: بله، گپ، ایتا و سروش به شماره های ۰۹۳۷۳۸۶۰۵۰۰ و ۰۹۳۹۹۴۸۱۸۴۱(با ذکر نام و نام خانوادگی و محل سکونت) ارسال کنند.

ساکی گفت: برای تعدادی از برگزیدگان جشنواره هدایای فرهنگی از طریق پست ارسال می گردد و به تعدادی از آنان در جشن بزرگ شکست کرونا در شهرستان هویزه جوایزی اهدا می شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها