یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مسابقه «صدای دانایی» برای تحکیم دوستی‌ با کتاب در شیراز برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز، اعلام کرد: مسابقه «صدای دانایی» برای تحکیم دوستی‌ با کتاب در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، مرتضی جعفری با اشاره به کسب عنوان «پایتخت کتاب کشور» برای سال ۱۳۹۹ توسط شهر شیراز، عنوان کرد: این یعنی ما باید با کتاب دوست‌تر باشیم تا اتفاق‌های بهتری در زندگی فردی و جمعی‌مان رخ دهد.

وی در ادامه خطاب به شهروندان شیرازی، افزود: برای تحکیم دوستی‌ با کتاب و عهدی که با خودمان بسته‌ایم، همین حالا به سراغ کتابخانه‌تان بروید و آخرین یا بهترین کتابی را که خوانده‌اید بردارید، جلوی دوربین تلفن همراهتان یک پاراگراف از آن را بخوانید و فیلمش را برای ما ارسال کنید.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز، ادامه داد: فقط حواستان باشد فیلم در فضای منزل، با کیفیت صدای واضح و مدت زمان آن حداکثر ۳ دقیقه باشد. شاید خیلی از شما صدای خوب و استعداد گویندگی داشته باشید اما هنوز کشفش نکرده‌اید.

جعفری با اعلام اینکه مسابقه صدای دانایی همراه با ۲۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی است، گفت: آثار خود را از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۳۸۴۲۸۶۸۷ ارسال کنید. مهلت ارسال آثار به مسابقه صدای دانایی 20 فروردین 1399 است. این در حالیست که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز مسابقه «دوبله شیرازیا» برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایز نقدی داده خواهد شد.

به گفته جعفری، شاید کمی سخت باشد اما لذت انجام این کار، به سختی‌اش می‌ارزد. همه‌ دهه شصتی‌ها و بزرگ‌ترها با کارتون‌های رابین‌هود، پینوکیو، سفرهای گالیور و تام و جری خاطره داریم. برای زنده شدن یاد روزهای خوبمان و به احترام لهجه‌ قشنگ شیرازی‌، لطفا یک قسمت ۳دقیقه‌ای از این انیمیشن‌ها یا دیگر کارتون‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب و با خلاقیت و البته لهجه شیرازی خودتان دوباره صداگذاری کنید. همزمان از اجرایتان فیلم بگیرید و برای ما ارسال کنید.

وی با بیان اینکه در این مسابقه به ۱۰ اثر برگزیده جایزه تعلق می‌گیرد، افزود: اثر اول یک میلیون تومان، اثر دوم ۷۰۰ هزار تومان، اثر سوم ۵۰۰ هزار تومان و آثار شایسته تقدیر ۲۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

یادآور می شود علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات مسابقه‌ها، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به نشانی Farhangi.shiraz.ir مراجعه و روی گزینه «جشنواره ۹۹» کلیک کنند یا با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها