یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کودکان و نوجوانان استان اردبیل به پویش #کتاب_در_خانه می‌پیوندند

کودکان و نوجوانان استان اردبیل به پویش #کتاب_در_خانه که به مناسبت آخرین نوروز قرن برگزار می‌‏شود می‌پیوندند.

یاسر محمدپور، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، از پیوستن این استان به پویش#کتاب_در_خانه خبر داد و گفت: بنا به اعلام دفتر مطالعات و برنامه‏‌ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسبت آخرین نوروز قرن و بنا به شرایط پیش‌آمده در اثر همه‌گیری کرونا ویروس، پویش ملی #کتاب_ در _خانه ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌‏شود و در استان ما نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرتا اندیشه کهن سبلان در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: هدف این پویش، استفاده بهینه از اوقات فراغت فعلی، بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی برای ترویج کتاب‌خوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب است.

محمدپور با توضیح اینکه همه کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سراسر ایران می‌توانند به این پویش بپیوندند، تصریح کرد: قرار بر این است که شرکت‌کنندگان برخی کتاب‌های خود را در کلیپ ویدئویی کوتاهی معرفی کنند، یا نقد و نظرشان را درباره آن اظهار کنند.

وی اضافه کرد: ضبط فیلم توسط گوشی همراه در حداکثر 2 دقیقه انجام و ضمن تکمیل فرم شرکت در پویش تا 20 فروردین 1399 به دبیرخانه مربوطه ارسال می‌شود؛ در پایان نیز به برگزیدگانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، علاوه بر معرفی در سطح ملی، جوایزی اهدا خواهد شد.

یادآوری می‌شود، علاقه‌‏مندان برای پیوستن به پویش#کتاب_در_خانه و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می‏‌توانند به آدرس اینترنتی bookpromotion.ir مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها