جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم روز ملی هنرهای نمایشی را تبریک گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی، بیست و هفتم مارس روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را به همه علاقمندان و هنرمندان عرصه نمایش کشور به ویژه هنرمندان استان قم تبریک گفت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، متن پیام سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به این شرح است:
 
هنر زنده و پویای تئاتر هنری است که با گذر زمان رنگ کهنگی به خود نگرفته بلکه هر روز با شکوه‌تر و با صلابت‌تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه داده؛ ضرورتی است اجتماعی که نمی‌شود منکرش شد و همیشه مورد توجه تمام مردم دنیا بوده است.
 
چقدر لذت بخش است دیدن انسان‌های خوش‌نیتی که در کمال زیبایی و وقار با به خدمت گرفتن عقل و احساس افکارشان را روی صحنه در حضور تماشاگران می‌پرورانند و برای تحت تاثیر قرار دادن آنان از حضور و وجود انسانی ناب خود بهره مند می‌شوند. چه کالای فرهنگی نابی است این هنر تئاتر.
 
بیست و هفتم مارس روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی که مصادف با نوزوز باستانی ایرانی شده است را به همه علاقمندان و هنرمندان عرصه نمایش کشور به ویژه هنرمندان عزیز استان قم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
همان‌طور که مستحضرید کشور عزیزمان در آستانه آغاز سال جدید متاسفانه میزبان مهمان ناخوانده‌ای شد که کام هموطنان خوبمان را تلخ کرد. به نوبه خودم از همت بلند، زحمات و مجاهدت‌های دلسوزانه کادر پزشکی و پرستاری کشور و نیز جامعه هنرمندان تئاتری که در همراهی و همیاری اطلاع رسانی پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» برای شکست ویروس منحوس کرونا همت گماشته اند تقدیر و تشکر صمیمانه خود را تقدیم کرده و از خداوند متعال موفقیت روز افزون همراه با صحت و سلامتی را برای این عزیزان مسئلت دارم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها