چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
پویش کتاب-خانه مهمان نوروزی دوستداران کتاب

با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طبق بررسی‌های انجام شده، پنج پلتفرم شرکت‌کننده در پویش «کتاب-خانه» کتاب‌های عمومی را با 70درصد و کتاب‌های کودک و نوجوان را با 80درصد تخفیف ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، باتوجه به اجرای پویش «کتاب-خانه» با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طبق بررسی‌های انجام شده، تمامی کتاب‌های عمومی پلتفرم‌های شرکت‌کننده در این پویش شامل فیدیبو، طاقچه، کتابخوان پژوهان، کتابراه و نوار از تاریخ یکم تا 20 فروردین‌ماه سال 1399 با 70درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با 80درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

۲۰ درصد از تخفیف‌های ذکرشده در دسته کتاب‌های عمومی و ۳۰ درصد در دسته کتاب‌های کودک و نوجوان، پس از ارائه گزارش پلتفرم‌ها توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود و 50 درصد باقی‌مانده از تخفیف‌ها نیز برعهده ناشر و پلتفرم است که هماهنگی آن با پلتفرم‌ها خواهد بود.

شرایط استفاده کاربران از این طرح‌ها به شرح زیر است:
کد تخفیف یکسانی (ketabkhane70 , ketabkhane80) از سوی همه پلتفرم‌ها ایجاد خواهد شد. هر کاربر در هر روز، یک بار مجاز به استفاده از هر یک از این کدها در هر پلتفرم خواهد بود. پلتفرم‌های شرکت‌کننده در این پویش نیز موظف‌اند اطلاع‌رسانی پویش «کتاب-خانه» را در قالب طرح گرافیکی مشترک در زیرساخت‌های خود داشته باشند.

اطلاع‌رسانی این پویش نیز در قالب تیزر، رپورتاژ آگهی، خبر، توییت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر موارد تبلیغاتی در شبکه‌های مجازی و صدا و سیما با پیگیری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب انجام خواهد شد.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها