دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از فعالان عرصه خبر در میدان دفاع از سلامت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی از اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر در میدان دفاع از سلامت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، متن پیام سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به این شرح است:

 جامعه فرهیخته رسانه استان قم
جهادگران عرصه خبر در میدان دفاع از سلامت
درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی در کنار همه‌ی خدمتگزاران این عرصه، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه، صحیح و آموزش‌محور را در روزهای شیوع بیماری کرونا مورد توجه قرار داده‌اید و برای رضای خداوند متعال و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و آسایش هموطنان خود چشم بر آسایش خود و خانواده تان فرو بسته‌اید.
 
 در این روزها شما فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در کنار مدافعان سلامت با پوشش بخش‌های مختلف خبری و آموزشی و انعکاس تصاویر جاودانه و انتشار گزارش‌های بی‌بدیل از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه خدمتگزاران بخصوص جامعه سرافراز پزشکی و پرستاری، نور امید و روشنایی را برای مردم سرزمینم به ارمغان آورده‌اید.
 
شاید در این بین جانفشانی شما اهالی رسانه‌ها، همانند دیگر بخش‌های کادر درمانی کشورمان آنچنان که باید به چشم نیاید. اما بر خود لازم می‌دانم مراتب سپاس و قدردانی هزار باره خود و همکارانم را به شما جهادگران و همه آنانی که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند و همه عزیزان عرصه اطلاع‌رسانی و جامعه مطبوعاتی شهر کریمه اهل بیت (س) تقدیم کرده و صحت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران عزیز از درگاه الهی طلب نمایم.
 
بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ ایران به پایان می‌رسد، و قدر و منزلت این تلاش ها در پیشگاه الهی محفوظ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها