یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
کتاب صوتی «کـاریز فـروش»

کتاب صوتی کاریز فروش با حمایت گروه شرکت‌های نیلگام تهیه و تنظیم شده است.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ انگیزه و هدف، دو رکن اصلی دستیابی به موفقیت در هر زمینه‌ای است. برای کشف مسیرهای موفقیت، کتاب‌های متعددی منتشر شده است که شاید پیاده‌سازی آن برای ما ایرانی‌ها کار دشواری باشد؛ اما کتاب "کاریز فروش" که حاصل تجربه چندساله ما در زمینه فروش است، راه‌های سامان دادن به چرخه فروش را به ساده‌ترین روش آموزش می‌دهد. به دلیل اهمیت این کتاب در سازوکار چرخه فروش، گروه شرکت‌های نیلگام کتاب صوتی کاریز فروش را منتشر کرده است تا رویای به حقیقت پیوستن آمال و آرزوها را تبدیل به تجربه‌ای شیرین و دست‌یافتی کند.

معرفی کتاب کاریز فروش
کتاب کاریز فروش یا Sales Pipeline Academy اثر جمعی از نویسندگان جوان اما باتجربه‌ست که راهکارها و تجربه‌های خود را در این کتابچه در دسترس عموم قرار داده‌اند. تیمو رِین Timo Rein یکی از نویسندگان کتاب، نرم‌افزاری با نام PIPEDRIVE را برای مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد کرده است و 90هزار مشتری را اعم از ده‌ها کارخانه و شرکت مخاطب خود قرار داده است. همکاری تیمو رین و اورمس پورد Urmas Purde در خلق نرم‌افزار CRM پایپ‌درایو و کتاب کاریز فروش بسیار تاثیرگذار بوده است. چراکه هر دو از مدیران موفق فروش هستند و با وجود جوانی، تجربیات خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند. تجربیات این دو مدیر فروش توانمند که در کتاب کاریز فروش به رشته تحریر درآمده است، می‌تواند برای کسب‌وکار شما هم کارگشا باشد. این کتاب به کوشش آقای حمید محمودزاده به زبان پارسی ترجمه شده و در این ترجمه تلاش شده با فرهنگ ایرانی منطبق شود.
شناسایی هدف و کوشش برای رسیدن به آن، موضوع اصلی کتاب کاریز فروش است. در این کتاب آمده است که در پروسه فروش تکنیک خاصی وجود ندارد و تنها نکته مهمی که وجود دارد این است که هیچ نکته خاصی نیست!‌ هیچ رازی در میان نیست به جز دو اصل ساده:
اصل اول: نتایجی که به دست می‌آورید، حاصل فعالیت‌های شماست!
فارغ از استرس وصول نتیجه، تداوم کوشش و فعالیت برای رسیدن به هدف، بهترین نتایج را رقم می‌زند. برای فتح قله دماوند به عنوان بلندترین قله ایران، تنها راه، گام برداشتن به سوی قله است و هر پیشنهادی به جز گام برداشتن به سوی قله نه تنها تکنیک نخواهد بود بلکه چیزی جز فریب نیست. زمان رسیدن به قله به میزان تلاش و کوشش بستگی دارد؛ سرعت گام‌های شما زمان رسیدن به قله را تخمین می‌زند.

اصل دوم: برای تخمین دقیق نتایج باید از بازی اعداد آگاه باشید.
با محاسبه دقیق فرصت‌های موفق چرخه فروش به نسبت تمامی فرصت‌ها، مسیر رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، هموارتر خواهد بود. این نرخ، همان کلید طلایی فروش بوده و در هر کسب‌وکاری قابل استفاده است. تنها کافیست که بدانید چند درصد از مواد اولیه یا فرصت‌ها تبدیل به محصول یا مشتری می‌شود. با این آگاهی، راه‌حلِ دو برابر کردن محصول یا مشتری پیش روی شما خواهد بود!
مهارت‌ها و راه‌حل‌هایی که در کتاب کاریز فروش شرح داده شده، برای هر هدفی کاربرد دارد؛ این دو اصلِ معجزه‌گر هم برای رسیدن به هر هدفی که رویایش را در سر می‌پرورانید قابل استفاده است؛ اما به طور مشخص، فروشندگان حرفه‌ای می‌توانند مخاطبان خوبی برای این کتاب باشند. چراکه در کاریز فروش روش‌های متنوعی برای تحول مسیر فروش پیشنهاد شده تا به محصول یا مشتری‌های خود بیفزایید و با بهره‌گیری از چند نکته ساده، درآمد خود را چندین برابر کنید.

مروری بر عناوین و مباحث کتاب صوتی کاریز فروش
کتاب کاریز فروش در یازده فصل به زبان پارسی منتشر شده است و در هر فصل هدف مشخصی را در جهت نیل به اهدافی بلند دنبال می‌کند. در ابتدای راه و نخستین صفحه‌های کتاب اصطلاحاتی که از آن‌ها استفاده شده به روشنی توضیح داده شده‌اند. این امر باعث می‌شود درک بهتری از روش‌ها و راهکارهای آن بدست آورید. فصل اول با عنوان بازی اعداد، اهمیت درک بازی اعداد را یادآور می‌شود. در این فصل از رازی پرده برداشته می‌شود؛ «اصلی‌ترین ترفند فروش این است که هیچ ترفندی برای فروش وجود ندارد!»

فصل دوم با عنوان اهداف فعالیت‌ها، در جهت تعیین هدفی درست و دقیق مخاطب را همراهی می‌کند. در پایان این فصل درخواهید یافت که اگر تمامی تکنیک‌ها را درست انجام دهید و اعداد را در فرمول‌ها درست و به‌جا بگنجانید، نباید انتظاری جز رسیدن به هدف داشته باشید.
برای دست‌یابی به هدف باید از مراحل مختلفی عبور کرد؛ گاهی باید به خانه‌تکانی پرداخت و از دورریختنی‌ها دل کَند و گاهی باید راهکار و روش جدیدی را به کار بست. تمامی این ایده‌ها در فصل سوم کتاب با عنوان مراحل فروش توضیح داده شده‌اند تا مراحل به درستی طراحی شوند.

فصل چهارم و پنجم نحوه ایجاد فرصت‌های بیشتر و بزرگ‌تر را یادآور می‌شود و فصل ششم به شما می‌آموزد تا نشتی‌های مراحل کار را شناسایی و برطرف کنید. سرعت عمل و مدیریت هوشمندانه زمان، حتی در تصمیم‌گیری‌ها، یکی دیگر از موارد مهم در پروسه کسب‌وکار است که در فصل‌های هفتم و نهم به آن پرداخته شده است. در دو فصل پایانی نیازهای مراحل ‌مختلف در راه رسیدن به هدف شرح داده شده و اهمیت ارزیابی و سنجش در تمام مراحل یادآور می‌شود.

فعالیت‌های عملی برای درک بهتر مفاهیم
در پایان هر فصل از کتاب کاریز فروش، پیشنهاداتی در قالب تکالیف به مخاطب داده می‌شود تا راهکارهای طول متن را در زندگی و کسب‌وکار پیاده کند. انجام این فعالیت‌ها و همگام شدن با کتاب کاریز فروش، می‌تواند به درک مطالب ارائه شده در کتاب کمک شایانی کند.
شاید کمبود وقت یا خستگی افراد را از مطالعه دور کند؛ اما شنیدن کتاب صوتی باعث می‌شود از وقت خود استفاده بهتری داشته باشید. کتاب صوتی این امکان را به شما می‌دهد که همزمان با رانندگی و زمانی که در ترافیک مانده‌اید، هنگام پیاده‌روی، رفت و آمد به محل کار، انجام امور منزل و ... از زمان خود بیشترین بهره را ببرید.

هدیه نیلگام به مشتریان و همکاران
کتاب صوتی کاریز فروش با حمایت گروه شرکت‌های نیلگام تهیه و تنظیم شده است. نیلگام برای آموزش همکاران خود در باشگاه مشتریان این کتاب را به صورت رایگان برای اعضا عرضه می‌کند. اعضای باشگاه مشتریان نیلگام متشکل از آژانس‌های همکار و مشتریان شرکت هستند؛ با عضویت در باشگاه مشتریان نیلگام و کسب امتیاز از هر خرید، افزون بر بهره‌مندی از امتیازات و تخفیفات باشگاه، از جوایز ارزنده‌ دیگری نیز بهره‌مند خواهید شد که به قید قرعه یا براساس امتیاز کسب شده از سوی شرکت به برندگان اعطا می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کامران ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    سلام . چگونه میشه فایل کتاب صوتی کاریز فروش رو دریافت کنم ؟ پیشاپیش از لطف تان ممنونم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها