چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
فهرست کتاب‌فروشی‌های عضو در سنوات طرح‌های فصلی

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از فهرست کتاب‌فروشی‌های عضو در سنوات طرح‌های فصلی، با نزدیک‌ترین کتاب‌فروشی به محل سکونت خود تماس حاصل کنند و کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهرها، امکان خرید از طریق سفارش‌های تلفنی از کتاب‌فروشی‌ها می‌تواند نیاز اهالی کتاب و کتاب‌خوانی را در این ایام، برآورده سازد.

از طرف دیگر حمایت از اقتصاد نشر و کتاب‌فروشی‌های کشور که از آسیب‌پذیرترین حلقه‌های نشر به شمار می‌آیند، ضرورت دارد. براین اساس، علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از فهرست زیر، با نزدیک‌ترین کتاب‌فروشی به محل سکونت خود تماس حاصل کنند و کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند.

طبیعتا این اقدام منوط به امکان ثبت سفارش تلفنی از سوی کتاب‌فروشان و البته موجود بودن کتاب مورد سفارش در کتاب‌فروشی‌ها میسر خواهد بود.

فهرست زیر شامل مشخصات آن بخش از کتاب‌فروشان کشور است که در سنوات طرح‌های فصلی خانه کتاب، شرکت داشته‌اند و اطلاعاتشان در بانک‌های اطلاعاتی این موسسه، ثبت شده است.

اینجا کلیک کنید:
کتاب‌فروشی‌های عضو در سنوات طرح‌های فصلی خانه کتاب


همچنین علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir در قسمت بانک‌های اطلاعاتی و منوی کتاب‌فروشی‌ها به فهرست کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دسترسی پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها