شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
مهلت شرکت در جشنواره داستانک به زبان کُردی تمدید شد

بنا بر اعلام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره داستانک به زبان کُردی در این شهرستان تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

سیامند جوانبخت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه فراخوان اول این جشنواره ۱۵ اسفند آخرین مهلت ارسال آثار تعیین شده بود، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره اینترنتی داستانک به زبان کُردی به‌دلیل استقبال و درخواست علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود به مدت یک ماه تمدید شد.
 
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان تا ۱۵ فروردین سال آینده فرصت دارند تا داستان‌های خود را به این جشنواره ارسال کنند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی festival.haje@gmail.com ارسال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه‌ خبری «هاژه» مهاباد برگزار می‌شود و داستان‌نویسان می‌توانند حداکثر با سه اثر به یکی از لهجه‌های زبان کُردی در این جشنواره شرکت کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران بررسی شده و به پنج اثر برتر انتخاب و در آیین اختتامیه جشنواره با اهدای لوح تقدیر خواهد شد.

به گفته وی، در دومین دوره جشنواره داستانک کُردی ۱۶۲ اثر از ۸۸ داستان‌نویس از ۵ استان کردنشین کشور شامل آذربایجان‌غربی، ایلام، کرمانشاه، لرستان و کردستان به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها