سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
همشهری داستان به صورت شورای سردبیری اداره می‌شود

​علی رزاقی بهار، مدیر گروه مجلات همشهری گفت:‌ نشریه داستان همشهری از این پس از سوی شورای سردبیری اداره خواهد شد.

مدیر گروه مجلات همشهری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: هادی تقی‌زاده، شهریار وقفی‌پور و احمد ابوالفتحی اعضای شورای سردبیری این نشریه خواهند بود و شماره ۱۱۰ نشریه که ویژه‌نامه‌ نوروزی داستان همشهری است با تلاش این شورای سردبیری روز بیست‌وسوم اسفند ماه منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای جدید شورای سردبیری نشریه داستان علاوه بر فعالیت مستمر در حوزه داستان‌نویسی، در حوزه‌هایی نظیر روزنامه‌نگاری و ترجمه نیز فعال بوده‌اند.

گفتنی است از هادی تقی‌زاده تاکنون رمان «گراف‌گربه» و چندین مجموعه داستان منتشر شده است. او با رمان «گراف‌گربه» برنده جوایز مهم ادبی از جمله جایزه مهرگان ادب شده است. شهریار وقفی‌پور نیز داستان‌نویس، مترجم و منتقدی است که آثاری نظیر «دهِ مرده» از او در حوزه داستان مورد توجه مخاطبان واقع شده است. از احمد ابوالفتحی که در نشریاتی مانند روزنامه بهار و خبرگزاری کتاب ایران سابقه فعالیت دارد آثاری نظیر رمان «سال سی» و مجموعه داستان «پل‌ها» (اثر مورد تقدیر در جایزه مهرگان ادب) منتشر شده است.

همچنین محمد عزیزی مدیر انتشارات روزگار، مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار پرسابقه و رمان‌نویس و افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات بین‌المللی شمع و مه مشاوران شورای سردبیری نشریه داستان خواهند بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    چه ترکیبی!!!! بارسلونا ساخته انگار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها