یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
شعبه جدید بوکلند در عظیمه کرج افتتاح می‌شود

مجید شهرابی، از افتتاح شعبه 500متر مربعی بوکلند در عظیمیه کرج خبر داد و این شعبه را استاندارد‌‌ترین فروشگاه بوکلند معرفی کرد.

مجید شهرابی، مدیر بوک‌لند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اعلام خبر افتتاح شعبه کرج بوکلند بیان کرد: این شعبه 500متر مربعی در منطقه عظیمیه کرج واقع شده و پنج‌شنبه (9 اسفند‌ماه) با حضور جمعی از هنرمندان و اهل قلم افتتاح می‌شود.

وی درباره ویژگی‌های این کتاب‌فروشی افزود: در حال حاضر نزدیک به 12هزار جلد کتاب ویژه بزرگسال و کودک در کتاب‌فروشی چیده شده است که به‌مرور به کتاب‌ها افزوده خواهد شد. کافه در طبقه دوم از دیگر بخش‌های کتاب‌فروشی است. معتقدم شعبه کرج استاندارد‌ترین فروشگاه بوکلند است.

 شهرابی با بیان اینکه مجموع ویژگی‌های فروشگاه کرج مشابه دیگر شعب بوکلد است، درباره دلیل انتخاب کرج برای افتتاح شعبه جدید گفت: کرج شهر بزرگی است و نتیجه بررسی دیدگاه باشگاه مشتریان بوکلند نشان داد تعداد قابل‌توجهی از مشتریان بوکلند پالادیوم و آواسنتر شهروندان کرج هستند که با وجود مسافت زیاد و دشواری رفت‌و‌آمد به این شعب می‌آیند. آن‌ها در انتقال دیدگاه‌هاشان اعلام می‌کنند که حتی برای خرید لوازم التحریر به شعب بوکلند مراجعه کنند.

مدیر کتاب‌فروشی بوکلند درباره نوآوری در شعبه کرج بوکلند، ادامه داد: تجربه‌ مجموعه بوکلند، در مدیریت کتاب‌فروشی افزایش پیدا کرده و این مساله در اداره شعبه کرج از زوایای مختلف از‌جمله چیدمان و دکوراسیون نیز موثر است؛ بنابراین اشتباهات تکرار نخواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها