شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
رونمایی از «آرزوهای نیک» در اصفهان

آئین رونمایی از کتاب کودک «آرزوهای نیک» نوشته مریم افضل با حضور نویسنده فردا یکشنبه 4 اسفندماه در پردیس کتاب اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، افضل در این رابطه گفت: نخستین کتابم به عنوان نویسنده و تصویرگر به نام «آرزوهای نیک» توسط انتشارات ارشدان منتشر شده است. تحصیلات من کارشناسی ادبیات فارسی است و درزمینه شعر و داستان‌نویسی کودک نیز به‌طور پراکنده فعالیت‌هایی داشته‌ام. سال‌هاست که به کار نقاشی مشغولم و با اینکه رشته تحصیلی من نبوده است، به آن عشق می‌ورزم.
 
وی درباره رده سنی مخاطبان کتاب ادامه داد: مدتی است که تمرکزم را بیشتر برروی نویسندگی و تصویرگری کتاب کودک گذاشته‌ام و «آرزوهای نیک» نیز بیشتر برای گروه سنی دبستان و پیش دبستانی مناسب است.
 

 
این نویسنده گفت: این کتاب ۳ هدف را دنبال می‌کند. اول اینکه کودک ارزش داشته‌های خود را بداند و درخلال داستان متوجه بشود که گاهی زیاده خواهی موجب از دست دادن همان داشته‌ها می‌شود. دوم؛ اینکه به والدین یادآور می‌شود که آرزوها و تخیلات کودک را سرکوب نکنیم و هرچقدر هم که عجیب و دست‌نیافتنی به نظر برسد به آنها پروبال بدهیم تا برای آرزوهایشان تلاش کنند و هدف سوم اینکه کودک در آخر داستان درمی‌یابد که والدینش مهربانترین و دلسوزترین فرشته‌های دنیا برای او هستند.

افضل یادآور شد: ایده اصلی کتاب از گفت‌وگوی دخترم با یکی از اقوام به ذهنم رسید و اول نگارش را آغاز و سپس تصویرگری کردم و کار را به انتشارات ارشدان سپردم که در هزار نسخه منتشر شد و امیدوارم ایده قصه برای همه کودکان سرزمینم جذاب باشد.

آئین رونمایی از کتاب کودک «آرزوهای نیک» نوشته مریم افضل با حضور نویسنده فردا یکشنبه 4 اسفندماه از ساعت 17 در پردیس کتاب اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها