شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
جشن امضای کتاب «اژدهای بدجنسی که چشم‌هایش آستیگمات... بود/ نبود»

​جشن امضای کتاب «اژدهای بدجنسی که چشم‌هایش آستیگمات... بود/ نبود» با حضور فریدون عموزاده خلیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین جشن امضای کتاب «اژدهای بدجنسی که چشم‌هایش آستیگمات... بود/ نبود» نوشته فریدون عموزاده خلیلی با حضور محمود برآبادی و نویسنده اثر، سوم اسفندماه در کتابفروشی آفرینش برگزار می‌شود.
 
«اژدهای بدجنسی که چشم‌هایش آستیگمات... بود/ نبود» از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده و شخصیت محوری آن بچه‌ اژدهایی مهربان است.

این کتاب برای کودکان گروه سنی 8 تا 10 سال مناسب است.
 
فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، بهمن ماه ۱۳۳۸ در سمنان، متولد شد. او از دوران دانشجویی کار نویسندگی را آغاز کرد و بخش کودک و نوجوان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را راه‌اندازی کرد و در فاصله سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۶ مسئولیت‌های مختلفی همچون دبیر شورای ادبیات، مسئول واحد قصه، مسئول واحد کودک و نوجوان، مسئول جُنگ سوره و... را در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برعهده داشت و دفتر هنر و ادب کودک و نوجوان را در سال ۱۳۶۵ به همراه دوستانش پایه‌گذاری کرد. عموزاده خلیلی تا به حال بیش از 30 اثر مانند «دو خرمای نارس»، «سفر به شهر سلیمان»، «خدای روزهای بارانی» و «زرد مشکی» برای کودکان و نوجوانان خلق کرده است.  
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت 15 تا 17 شنبه (3 اسفند 1398) به کتابفروشی آفرینش واقع در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبه‌روی بیمارستان آتیه مراجعه کنند.      

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها