چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «مرا بخوان» تا 10 اسفندماه

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی «مرا بخوان» در استان فارس تا روز شنبه 10 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، نخستین دوره مسابقه کتابخوانی مجازی «مرا بخوان» که از بهمن ماه سال جاری و با هدف معرفی منابع کتابخانه‌های عمومی در استان فارس برگزار شده است، تا 10 اسفندماه تمدید شد.

در فراخوان مسابقه، مهلت شرکت در این رویداد 30 بهمن ماه اعلام شده بود که به‌دلیل استقبال عموم به ویژه اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان فارس، دبیرخانه مسابقه، مهلت شرکت در این رویداد کتابخوانی را تا 10 اسفند ماه تمدید کرد.  

علاقه مندان در تمامی رده‌های سنی می‌توانند با انتخاب یک کتاب از منابع کتابخانه‌های عمومی و معرفی آن در قالب یک ویدئو در این رقابت حضور یابند. فایل ویدئویی ارسالی با کادر افقی و حداکثر 60 ثانیه باشد.

برای شرکت در این مسابقه، لازم است فایل ویدئوی معرفی کتاب ابتدا در صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان با هشتگ #مرا_بخوان منتشر و سپس به صفحه رسمی اینستاگرام اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نشانی (farslibrary) ارسال شود.

ذکر نام مخاطب و شهرستان و کتابخانه عمومی که شرکت‌کننده از آن کتاب دریافت کرده نیز در ابتدای معرفی الزامی است. پست مربوطه در این مسابقه باید تا زمان اعلام نتایج قابل مشاهده باشد و حذف نشود.

یادآور می‌شود، نخستین دوره مسابقه کتابخوانی اینستاگرامی «مرا بخوان» با دعوت از کتابخوانان فارسی و به‌منظور شناسایی هر چه بیشتر کتابخانه‌های عمومی، خدمات و منابع آن‌ها، جذب مخاطبان به مطالعه آثار برتر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی با توجه به استقبال عموم از در استان فارس برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها