شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
همایشی برای تحلیل بنیادین اقتصاد ایران در سال 1399

به مناسبت روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، نشست هم‌اندیشی فعالان و پژوهشگران اقتصادی با موضوع «تحلیلی بنیادین بر 5 حوزه کلیدی اقتصاد ایران و جهان در سال 1399» به همت گروه اقتصاد سفید برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به مناسبت روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، نشست هم‌اندیشی فعالان و پژوهشگران اقتصادی با موضوع «تحلیلی بنیادین بر 5 حوزه کلیدی اقتصاد ایران و جهان در سال 1399» به همت گروه اقتصاد سفید برگزار خواهد شد.
در این همایش  یک‌روزه امین شاکری رئیس مجمع عالی کارآفرینان، دکتر علی سعدوندی مشاور بین‌المللی بانکداری و نایب‌رئیس اسبق سیتی‌بانک دوبی، سهیل نیکزاد هم‌بنیان‌گذار بنیاد ققنوس و پژوهشگر حوزه رمزارزهای دیجیتال، رضا خانکی مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه اینوتک آشنا و حسین زمانی درمزاری کارشناس و تحلیل‌گر بازار سرمایه سخنرانی خواهند کرد.
 
محورهای این نشست بر پایه شعار 1 درجه تغییر در نگرش، 180 درجه تحول در اقتصاد شکل گرفته و عبارتند از: اهمیت توجه به مهارت‌آموزی‌های نوین و تاثیر آن بر کارآفرینی در اقتصاد، بررسی اقتصاد کلان ایران و جهان در سال‌های گذشته و ارائه چشم‌اندازی از تغییرات آن در سال‌های آتی، بررسی راهکارهای خلق تجارت‌های نوین، رمزارزهای اسلامی و اهمیت آن در ایجاد انسجام میان کشورهای اسلامی و راهکارهای بهره‌گیری از آنها در مقابله با تحریم‌های اقتصادی، اهمیت رشد استارت‌آپ‌ها برای اقتصاد ایران و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری از مرگ استارت‌آپ‌ها، اهمیت توجه به بازار سرمایه و تاثیر آن در ایجاد بسترهایی جهت ترغیب مردم به سمت سرمایه‌گذاری‌های نوین و گردش پول در صنایع و پروژه‌های زیرساختی در راستای رشد اقتصاد ملی.
 
گفتنی است که گروه اقتصاد سفید با هم‌بنیان‌گذاری خانه اقتصاد، مجمع عالی کارآفرینان و روزنامه جهان صنعت شکل گرفته است.
 
این نشست هم‌اندیشی روز سه‌شنبه 29 بهمن 1398 از ساعت 14 در سالن همایش‌های نهاد ریاست‌جمهوری واقع در خیابان فرشته برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند با ایمیل دبیرخانه اقتصاد سفید به آدرس support@eghtesadesefid.com ارتباط برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها