پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
رونمایی از کتاب «نگاه دوم» در سالگرد صدور بیانیه «گام دوم انقلاب»

کتاب «نگاه دوم» که مبتنی بر منظومه تمدنی مقام معظم رهبری است، طی مراسمی در مدرسه فقهی امیرالمومنین حوزه علمیه قم رونمائی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، مراسم رونمایی از کتاب «نگاه دوم» با حضور آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و پدر طلبه شهید مدافع حرم احمد مکیان در مدرسه فقهی امیرالمومنین حوزه علمیه قم برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلیمن عبد‌الله مجدمی نویسنده کتاب، در رابطه با نقطه شروع طرح کتاب گفت: چراغ اولیه این کتاب در جلسات تبیین و بررسی بیانیه گام دوم رقم خورد. این کتاب کاری از کانون اندیشه انقلابی است و این کانون رسالت خود را پژوهش و نگارش علمی مبانی انقلاب اسلامی می‌داند.
 
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه روش او در کتاب «نگاه دوم» تفسیر متن به متن و مبتنی بر منظومه تمدنی مقام معظم رهبری بوده گفت: ما در این کتاب به دنبال تبیین علمی و دقیق مفاد بیانیه راهبردی گام دوم بوده‌ایم.
 
وی به طلیعه کتاب «نگاه دوم» اشاره کرد و افزود: در طلیعه کتاب آمده است که نویسنده بیانیه به عنوان شخصی حکیم، اندیشمند و دارای مکتبی فکری دیده شده است که ما به دنبال حکمت سخنان آن خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها