شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کتابخانه مدرسه حضرت سکینه (س) شهرستان سلماس افتتاح شد

کتابخانه مدرسه حضرت سکینه (س) سلماس به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان آذربایجان‌‌غربی، جواد زاعدی، مدیر کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: این کتابخانه با اهداء ۱۵۰۰ جلد کتاب به همراه میز، صندلی و قفسه کتاب با حضور دانش آموزان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: ایجاد پیوند اصولی بین کودکان و نوجوانان با کتاب و فرهنگ مطالعه یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های نوظهور در حوزه کودک و نوجوان است که باید مورد توجه ویژه مسئولین و والدین قرار گیرد.

زاهدی گفت: تاکنون 15 کتابخانه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف استان مخصوصا در مناطق کم برخوردار برای استفاده دانش آموزان افتتاح شده است.


وی اظهار کرد: در این تعداد کتابخانه ها بیش از 1500 جلد کتاب در موضوعات مختلف جهت مطالعه دانش آموزآن موجود است.

زاهدی ترویج و توسعه کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان، درک لذت مطالعه گروهی و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌های کتاب محور را از جمله اهداف اصلی و مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد که تا به امروز با موفقیت اجرا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در 9 ماهه سال‌جاری بیش از 22 هزار کودک و نوجوان در کتابخانه های تحت حمایت کانون استان عضویت فعال دارند، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها