شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
حضور غلامرضا امامی به‌عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه بولونیا

پنجاه و هفتمین نمایشگاه جهانی کتاب کودک بولونیا که در فروردین‌ماه برگزار می‌شود، میزبان غلامرضا امامی به عنوان مهمان ویژه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، غلامرضا امامی با حضور در برنامه «تقاطع فرهنگ» رادیو گفت‌وگو با اعلام این خبر که به‌عنوان مهمان ویژه در پنجاه و هفتمین نمایشگاه جهانی کتاب کودک بولونیا حضور دارد، گفت که در این نمایشگاه درباره جانی روداری، نویسنده مطرح ایتالیایی صحبت خواهد کرد.
 
در این نمایشگاه بیش از 1400 ناشر از بیش از صد کشور جهان شرکت می‌کنند. نمایشگاه امسال به بزرگداشت صدمین سالگرد جانی روداری تنها نویسنده ایتالیایی برنده جایزه جهانی آندرسن اختصاص دارد.

پازولی، مدیر نمایشگاه بولونیا از غلامرضا امامی، نویسنده و مترجم مطرح کشورمان برای شرکت در این رویداد جهانی و سخنرانی با عنوان «عشق و صلح در قصه‌های روداری» دعوت به عمل آورده است.

اخیرا غلامرضا امامی از کارهای جانی روداری به ترجمه ایتالیایی کتاب «یکی بود که خودش نبود» پرداخته است که کپی‌رایت این اثر از سوی نشر هوپا به ناشر اصلی پرداخت شده است. علاوه بر این کتاب، به دبیری امامی کتاب‌های دیگر جانی روداری از سوی نشر هوپا منشر شده است.
 
پنجاه و هفتمین نمایشگاه جهانی کتاب کودک بولونیا ایتالیا از تاریخ 11 تا 14 فروردین برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها