سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
برگزاری نمایشگاه کتاب برای مدارس کم‌برخوردار اصفهان

رئیس اداره امور کتابخانه‌های اصفهان گفت: نهمین نمایشگاه «یار مهربان» پس از دو سال وقفه با هدف اهدای رایگان کتاب و تجهیزات به مدارس کم‌برخوردار و نیمه‌برخوردار از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه در طبقه اول ارگ جهان نما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، طیبه فاطمی در این رابطه گفت: در نمایشگاه «یار مهربان» که با همکاری شرکت تعاونی ناشران اصفهان برگزار می‌شود، ۱۲ هزار عنوان کتاب از ۱۰۰ ناشر تخصصی حوزه کودک و نوجوان و تجهیزات ورزشی به ۱۰۰۰ مدرسه کم‌برخوردارتر اهدا می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: در ابتدا با همکاری آموزش و پرورش فهرست این مدارس را تهیه کردیم و بر اساس اولویت‌بندی مدارس از ۸.۳۰ صبح تا ۱۳ و همچنین مردم عادی نیز با تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
 
رییس اداره امور کتابخانه‌های اصفهان گفت: از سال ۹۵ چنین نمایشگاهی در اصفهان برگزار نشده بود ولی با مساعدت شهردار اصفهان، نمایشگاه «یار مهربان» برای نهمین بار در سال جاری برگزار می‌شود.
 
فاطمی یادآور شد: نمایشگاه «یار مهربان» از ابتدای برگزاری با هدف ترویج عادت مطالعه در دوران کودکی و نوجوانی و با حضور ناشران کتاب کودک و نوجوان از اصفهان و تهران برنامه ریزی شده است و امسال نیز امیدوارم این نمایشگاه به اهداف پیش‌بینی شده خود برای ترویج کتابخوانی در کودکان در مناطق کم‌برخوردار برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها